Vad fort det går *Bilder*

glömde skriva att emerson är hane och shelly hona. dom var lika stora när dom var små men nu är mereson MKT större.

Jättesöta!! Undrar hur mina sötnosar Svante och Ozzy ser ut om ett år. De är ju fortfarande bäbisar, bara 4 månader!! :)

Vilka fina katter du har :) Har kull kattungar hemma nu och de växer så det knakar, snabbt går det.

Jättefina är dom...

ag tycker att kattungar är söta, men de är inte hälften så underbara som en värdsvan, vuxen katt :love: :love:

tack så jätte mkt allihop :D :bow: d har gått så himla fort asså.. den ena (ljusgråa) e lite(mkt! enligt mej) överviktig då han bara sover och äter hela dagarna.. har bytt te ett smalare foder men vi vill ju inte svält den andra..:( blir svårt när man har två som e så olika..

Sv: Vad fort det går *Bilder*

Det gick jättefort att bli stor för min kissekatt också, Kiwi heter hon. Jag fick henne för ca. ett år sedan, men det känns inte alls som om det va så längesen. =)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama