Vad för träns?

E

-erica-

Snart är det dags att köpa dressyrsadel och pållan ska självklart få ett nytt dressyrträns också :D. Det ska vara svart med silverspännen, men sen då? Vill gjärna ha tips på vad som kan tänkas passa min dam.
Lägger helst inte mer än tusen kronor..
14626111.jpg

Sv: Vad för träns?

Globus har, tyvärr ej med inåtvända spännen men med bred nosgrimma, ca 4cm tror jag, och helt okej kvalitet, ca 300-400:- :)

Sv: Vad för träns?

säger samma sak som centaur. Ett svart HDR dressyrträns skulle vara jättesnyggt på din häst. Stod faktiskt och tittade på ett idag. Verkar vara helt ok kvalitet och fodringen var mjuk. Kostar dessutom bara hälften av vad du kan tänka dig att lägga vilket jag misstänker är ett plus :)

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Shpongle
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar