vad för kläder?

Esswe

Trådstartare
Hej vad har ni på er när ni tävlar lokala hopp tävlingar?
Skulle vara kul att veta så jag när jag ska tävla inte kommer emd helt fel kläder.:rofl:

Sv: vad för kläder?

Du kan ha på dig vad som helst, bara du inte har en tröja/jacka med luva.

Men snyggast är ju om man klär upp sig för att det är en tävling, med ljusa ridbyxor, kavaj och sånt.
Men en helfärgad tröja med vit krage och ljusa ridbyxor går helt bra det också! (:

Jag tävlar både lokalt och reginalt och ser offtast ut så här:

5409372.jpg

men nu har jag ny kavaj, och nya stövlar + hjälm :)

Jag kör hela rubbet, ljusa ridbyxor, skjorta/plastrong och kavaj, tycker det är finast så.
Kan dock på vår och höst rida i klubbjackan då det är lite kyligare utomhus.:D

Jag skulle köra med rubbet om det var lokal tävling, bäst att sticka ut genom att vara ''finast''.

Däremot klubbtävling kan man ju komma i vad som helst typ. ;)

Kavaj, vita ridbyxor, ridstövlar och hjälm så klart +hårnät.

Jag har alltid "allt" elelr vad man nu ska säga. Skulle aldrig klara av att hoppa i typ blåa ridbyxor och fleecetröja. Alla andra på lokala ser så slafsiga ut :angel:

Klubbtröja Röda eller blå Ridbyxor .. har jag kört med på min Gamla men jag ska köpa nya kläder till min unghäst när jag ska börja tävla henne :love:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 057
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 394
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar