vad för arabstammar passar bäst

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 8 181
Sv: vad för arabstammar passar bäst

neywaz skrev:
lånar knapp...

Ska bli intressant att se vad det blir av carinaso s arabföl, hoppas du hittar några köpare som är prestationsinriktade. Skulle köpa ett av dina föl själv om jag hade råd ;)

Camilla

Jag tror att mitt Premierföl blir finast :p :devil: ;) ;) ;) Men det är inte till salu för visso. Men Neýwaz, fall det blir en godkänd hingst av min så kan du alltid få betäcka dina ston!!!!! :D

Mitt sto är inte speciellt stor kring 1.50, men jag har valt Premier ändå. Jag hoppas att avkomman blr runt 1.50 i alla fall...

Jag tror att de klommer att landa på omkring 150-152. Nazzes kan bli något större eftersom hon själv är minst 155. Och storlek är visst en prio för mig. Jag vill helst inte att de ska bli större än 155... ;).

Vi kan ju ta det där med storleken en gång till. Jag brukar lägga ut en bild på min man (182 cm, 95 kg) när han rider Jubilanta (150 cm). Det är inte höjden det hänger på, utan massan... Obs, han är nybörjare på bilden, bara för att undvika alla sitskommentarer mm.

Urbanrider.jpg

Carina på Silver Arabians

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
984
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 344
Senast: Stergo
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 327
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10