Vad får avkomman för "färg" i passet,,,,

T

tya

om stoet har grå papper och hingsten är godkänd (hbl).Är inte så påläst vad det gäller detta.TPH

Sv: Vad får avkomman för "färg" i passet,,,,

Det beror på varför stoet har gråa papper. Det kan bli gröna, vita eller grå beroende på varför mammans papper ser ut som de gör.

Sv: Vad får avkomman för "färg" i passet,,,,

Det beror på varför stoet har gråa papper. Det kan bli gröna, vita eller grå beroende på varför mammans papper ser ut som de gör.

Nu har jag fått reda att min häst får grå papper hos asvh,hon är en dans oldenborgare.Hennes avkomma kommer att få vita papper,gåtan är löst :D

Liknande trådar

Avel Hej ni hästkloka! Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: Görel
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Shaggy
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Nikan
·
Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka