Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast dom ligger ju kvar på notiser som man redan läst?Jag har tolkat det som att de stjärnmärkta är nya notiser?
Som jag skrev ovan så är stjärnorna kvar efter att man läst notiserna.Jag har tänkt att det är notiser från bevakade trådar. Men jag kan ha helt fel.
Jag bevakar inga trådar men får stjärnor.Jag har tänkt att det är notiser från bevakade trådar. Men jag kan ha helt fel.
Mystiken tätnar.Jag bevakar inga trådar men får stjärnor.
Inte hos mig nu, inte en stjärna. Fast Gunnar kanske har tagit bort dem igen.Som jag skrev ovan så är stjärnorna kvar efter att man läst notiserna.
Kvar hos mig.Inte hos mig nu, inte en stjärna. Fast Gunnar kanske har tagit bort dem igen.
Nu dök de upp hos mig igen, på notiserna från dig.Kvar hos mig.
Är jag smittsam tro?Nu dök de upp hos mig igen, på notiserna från dig.
Ja det verkar vara viss fördröjning men sen försvinner stjärnan. Jag tror ändå att det är på nya notiser. Den finns ju på alla notiser i början.Fast dom ligger ju kvar på notiser som man redan läst?
Skulle vara lättare att tolerera om man förstod vad de betydde.
Stjärnor? Vilka, var?
Visa bifogad fil 36837
På ny notis. Men det behövs ingen stjärna, bakgrundsfärgen visar ju att notisen är ny.
Nu fanns dom plötsligt där!Visa bifogad fil 36837
På ny notis. Men det behövs ingen stjärna, bakgrundsfärgen visar ju att notisen är ny.
Vi har drabbats av smittsamma spökstjärnor.Nu fanns dom plötsligt där!
Då hjälper ju inte stjärnorna, de försvinner innan jag hunnit beta av alla notiser. Med färgerna kunde man lista ut vilka man läst genom att sätta muspekarna över notiserna.Njae, på mina försvinner bakgrundsfärgen så fort jag kollat in EN ny notis. Då släcks alla och det är skitsvårt att se vilka man varit inne på.