Då hjälper ju inte stjärnorna, de försvinner innan jag hunnit beta av alla notiser. Med färgerna kunde man lista ut vilka man läst genom att sätta muspekarna över notiserna.
Nä, här är de kvar fast jag läst inläggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då hjälper ju inte stjärnorna, de försvinner innan jag hunnit beta av alla notiser. Med färgerna kunde man lista ut vilka man läst genom att sätta muspekarna över notiserna.
Det händer mig också, men skall jag ta mig igenom många notiser så hinner stjärnorna slockna innan jag betat av alla.Nä, här är de kvar fast jag läst inläggen.
Extremt störande! Det blir rörigt och tillför inget. Samma notiser byter ju färg, så stjärnan gör bara att det ser plottrigt ut.Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.
Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande eller?
Mig stör den inte, jag tycker bara att jag inte behöver den.Extremt störande! Det blir rörigt och tillför inget. Samma notiser byter ju färg, så stjärnan gör bara att det ser plottrigt ut.
Mig stör den inte, jag tycker bara att jag inte behöver den.
Nä, inte störande alls tycker jag.Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande eller?
För mig som öppnar allt nytt i varsin flik och betar av men har haft lite svårt att se vilka notiser som är nya så är stjärnorna en skitbra förbättringSom det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.
Jag tror att det kan vara en hjälp i att veta vilka notiser som är hyffsat nya. Tror att en liknande funktionalitet fanns innan den senaste större uppdateringen av forumet. Kanske inte så nödvändig men knappast extremt störande eller?
De är lite söta och förvirrande, någon nytta gör de inte.Som det verkar ligger stjärnan kvar efter att man tittat på notislänken och ett tag till sedan försvinner den.