Vad betyder mjauandet? Video

Sv: Vad betyder mjauandet? Video

Sådär gör mina när dom ropar på varandra... Oftast när det är sexuella tankar inblandade:angel: Min hona låter sådär när hon löper:o

Oups! :angel: Våran gör det ofta på kvällen eller natten, han går liksom en runda i lägenheten och "ropar" samtidigt. Har dock aldrig fattat det som att han ropar på våran andra katt men så kanske det är!

Min försökte nyss krypa in i datorn!

Knappstöld

Var ju tvungen att kolla vad det var. Nu går min katt och kollar efter andra runt om i rummet. Bakom skärmen verkar den finnas.

Men vad taskig jag känner mig nu. Draco som låg och sov hur gott som helst bredvid mig FLÖG upp när katten började jama och sitter nu och ser sig nervöst omkring. Stackarn, får inte sova ifred. :D

Men vad taskig jag känner mig nu. Draco som låg och sov hur gott som helst bredvid mig FLÖG upp när katten började jama och sitter nu och ser sig nervöst omkring. Stackarn, får inte sova ifred. :D

Precis så reagerade min lilla kattunge nu!

Haha :rofl:
Min steriliserade honkatt flög upp och började fräsa, sen gick hon omkring och letade efter "katten" :D Den verkade finnas bakom skärmen eller i papperkorgen. Nu kan hon inte somna igen utan sitter och tittar på helspänn :rofl:

Hehe...jo, visst är det så.

Bara det att det är gammelherren (15 år, kastrerad o klar) som gör så varje kväll kl 23 och det är lillkissen (nu 7 år o kastrerad han med) som kommer ilandes och låter sig bemästras...

Tur att de håller på den sena timmen så att de ev gästerna oftast har gått hem och man slipper skämmas. Det är lättare att förklara honkatt/hankatt-kombinationen.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 366
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 387
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama