Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, just det, Utg är det jag sett innan också. Instämmer i att Avst borde vara avstängd men undrar vad skillnaden kan vara mellan det och Ute?Ute = Utesluten
Utg = Utgår
Jag vet inte heller om struken har någon förkortning eller hur det ser ut, jag ser det aldrig från resultatlistans sida, utan endast från att knappa in resultatet i domartornet.
Avst. antar jag borde vara avstängd eller något liknande?
Vad är då skillnaden mellan Avst och Utg? Fast betyder Avst avstängd begriper jag inte skillnaden mellan det och Ute. Knepigt det här!Gissar att det står för avstår
Utgår - ett val man själv görVad är då skillnaden mellan Avst och Utg? Fast betyder Avst avstängd begriper jag inte skillnaden mellan det och Ute. Knepigt det här!
Vad är då skillnaden mellan Avst och Utg? Fast betyder Avst avstängd begriper jag inte skillnaden mellan det och Ute. Knepigt det här!
Avstängd är DQ dock antar jag att det trycks in manuellt av en person så det kan ju bli fel den vägen. Dvs tryckt på fel knapp
Då har jag nästa okunniga fråga, vad är DQ???Avstängd är DQ dock antar jag att det trycks in manuellt av en person så det kan ju bli fel den vägen. Dvs tryckt på fel knapp
Jag skulle gissa på disqualifiedDå har jag nästa okunniga fråga, vad är DQ???
Nä, då har du inte ens kommit till start och finns därför inte med i resultatlistan.Jag ska in och kolla sen vad det står på de tävlingar som var betalda men som vi inte kunde åka på, efter sista betaldatumet men som jag ändå avbokade. Det borde rimligtvis vara avstår.
Hehe, nä, det såklartNä, då har du inte ens kommit till start och finns därför inte med i resultatlistan.