Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det går inte att svara på. Det finns inget yrke som heter biträdande chef. Det varierar med hur man organiserat arbetet på just den arbetsplats du tänker på. Men ofta innebär det nog bland annat att vara ställföreträdare när chefen är borta. Men som sagt, det går faktiskt inte att säga.
Nej men vi hade en tillfällig chef när jag började mitt jobb. Vi hade det tack vare att ordinarie hade andra åtaganden just då som jag förstod det som.
Nu har vi fått tillbaka den ordinarie men det står alltså biträdande chef på henne. VIlket jag tyckte lät konstigt då jag fick för mig att det betyder tillfällig ... :S
För mig betyder "biträdande" nån som liksom går in då den ordinarie inte har tid och att den ordinarie kan delegera chefssysslor till den biträdande chefen.
vi har ju en ännu högre chef, sektorschef.Han har funnits hela tiden. Men jag pratar alltså om chefen just över våran avdelning. Kan det vara därför hon heter biträdande chef, eftersom hon inte är högst så att säga? ^^
Hundavel & Ras Det finns ju ingenting som hindrar att man hittar en intressant annons på Blocket och går därifrån till att kolla upp uppfödaren - något...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.