Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min ena häst skos cirka var 5e vecka och den andra ungefär var tionde. Jag har dock inte en utbildad hovslagare som dessutom är en bekant så kan inte bidra med ett rimligt pris
1250:- för 'standard' skoning. Sen extra för sulor mm om det behövs. Utbildad, har jobbat på klinik och på hovslagarutbildning.
Skor typ var 7:e/8:e vecka. Hovslagaren bokar in en ny tid själv utefter vad hon tycker behövs.
1000 plus moms för helskoning. Lite olika skoperioder men friska hovar så ca 8-10 veckor, ibland lite längre på vintern när hovarna växer långsammare.
Hovslagare godkänd av JBV.
Runt 1100 inkl. skor, var 5-6:e vecka för den stora, ponnyn ungefär var 8:e. Han brukar dessutom ofta återanvända skorna (vinterskorna han har nu är t.ex. på andra säsongen, sommartid håller skorna oftast 2 perioder).
1250 för helskoning, utbildad hovslagare. Min förra var någon hundring billigare men var lite för slarvig. Mkt nöjd med nuvarande och tycker priset är okej.
Har flera hästar, skor va 7-8:e vecka.
Ekonomi & Juridik
Nyfiken på vad ni som står uppstallade betalar för extratjänster, eller vad ni som driver stall tar betalt för dessa? Kanske har ni en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.