Vad behövs till första egna lägenheten?

Sv: Vad behövs till första egna lägenheten?

köksgrejor
dammsugare
bord
stol

säng ,tv,tvbänk,fanns redan hemma

allt annat har kommit in efter hand

Vad jag tyckte var lätt att glömma var smågrejer som disktrasa och diskborste. Sen alla saker som diskmedel, tvättmedel, rengöringsmedel när man städar, skurhink, mopp o.s.v. Det är sånt jag upptäckte att jag missat att köpa när jag behövde använda det. En del grejer är ju självklart att jag tänkte på, det är ju svårt att missa möbler, bestick, kastruller, tallrikar och sånt. Så extra glödlampor också så man har när man behöver byta och proppar. Praktiska saker att ha hemma. Eventuellt sophink (om det inte finns nån som hör till lägenheten), soppåsar. Och kanske det viktigaste av allt brandvarnare och glöm inte att skaffa en hemförsäkring också.

det enda jag tror jag köpte var en bokhylla sen hade jag ju redan säng, soffa sedan inna och fick allt annat hemifrån eller från andr släktingar, sedan bytes ju sakerna ut till egenköpta eftersom...

Trodde jag köpt allt, men märkte snart att jag saknade;

Konservöppnare
Nagelsax
Pincett

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 486
Senast: Squie
·
Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter...
2
Svar
21
· Visningar
772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Kollagentillskott?