kolblakkur
Trådstartare
Jag har gjort ett städschema för mig själv och mannen, mest för att det verkligen ska bli gjort. Det är bara något litet varje dag som ”underhåll”, då vi verkligen inte vill lägga en halv dag på helgen på att städa. Varje måndag städar jag t.ex. toaletten. ”Problemet” är att jag inte kommer på vad jag ska städa på fredag och lördag.
Jag har toalettstädning mån, dammsugning tis, vattna växterna ons (inget städ egentligen, men måste göras), dammsugning torsdag och söndag dammsugning och moppning av alla golv.
Vad tycker ni behöver städas en gång i veckan? Vad brukar ni glömma att städa? Funderar på att ha damma på lördagar, det tråkigaste jag vet men väldigt välbehövligt...
Jag har toalettstädning mån, dammsugning tis, vattna växterna ons (inget städ egentligen, men måste göras), dammsugning torsdag och söndag dammsugning och moppning av alla golv.
Vad tycker ni behöver städas en gång i veckan? Vad brukar ni glömma att städa? Funderar på att ha damma på lördagar, det tråkigaste jag vet men väldigt välbehövligt...