Vad är rimligt att betala för 2 äldre hästar???

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

snorkan

Nu har jag hittat en korsningsponny på 19 år som står på en ridskola, otroligt snäll, även handikappade som rider på den, åldern börjar ta ut sin rätt där på ridskolan och den "håller" inte för 3 lektionspass om dagen längre....får lite problem med ett ben om den rids för mycket.

Men dom har sagt att den ska hålla för våran "skogsmulle" ridning.
Dom verkar väldigt ärliga och raka vad gäller denna häst.

Har ej fått ngt pris än, men vad kan man tänka sig att betala? det är en lite kraftigare c ponny.

Dom har även ett holländskt halvblod, 16 år....läst att fullblods hästar/ halvblod inte lever så mkt längre en 20 år.....vad kan man tänka sig att betala för dessa 2 hästar med tanke på deras ålder?

Sv: Vad är rimligt att betala för 2 äldre hästar???

Eftersom denna fråga redan är ställd och besvarad på annan plats låser jag denna tråd.

Lovis
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 486
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 620
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 554
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka