Vad är Ink egentligen?

W

wikki89

Hej! Jo jag är inte säker hur det se ut och hur man ska behandla åt det? Hur det kan få sådant Ink? Hoppas ni kan hjälpa mig och förklara vad är det och kanske ni har några bilder på Ink.. Med vänlig hälsning wikki89 :confused:

Sv: Vad är Ink egentligen?

Det är som en vårta fast på en häst! Man ska se till att håla den ren så den inte blir infekterad. Ibland faller de av av sig självt.. men man kan också låta vererinären skära bort dem!

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
538
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 565
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 890
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 132
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar