Fast det löser sig ju om man har en bidéVill man inte köpa toapapper kan man annars bli som "bajsa-borta- mannen". Om någon kommer ihåg Supersparar-programmet som gick för ngt år sedan.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det löser sig ju om man har en bidéVill man inte köpa toapapper kan man annars bli som "bajsa-borta- mannen". Om någon kommer ihåg Supersparar-programmet som gick för ngt år sedan.
![]()
Häromdagen insåg jag att mina produkter på bandet var en lite mysko kombination när jag insåg att mannen bakom i kön stod och stirrade på dem.
En flaska Carlsberg
Ett paket med tre chokladägg med Guardian of the Galaxy grejer i
Ett rosa paket med smärtstillande med orden "MENSTRUAL" skrivit mitt på
Pillerna är illrosa också bara utfall man skulle lyckas förlora paketet, så att alla liksom vet att man har mens. Men skämmas, nä. Jag började garva istället.
UrkFast det löser sig ju om man har en bidé![]()
Fast nej, man bajsar i toan och tvättar rumpan i bidén efteråt.Urk
Jag tror inte TS hade tänkt bajsa i biden.
Men fy vilket töntigt beteende!Lite kan jag förstå toapappergrejen, eller i vissa lägen iaf. Jag var på ICA och handlade när en ung tjej köpte ett storpack toapapper. In kommer ett killgäng i ungefär samma ålder och börjar ropa och fråga om hon är dålig i magen, ska hem och skita osv. Stackars tjejen blev illröd i ansiktet. Känslig ålder det där också.
Man kan bajsa i bidén också, i alla fall om man är ett kusinbarn:Fast nej, man bajsar i toan och tvättar rumpan i bidén efteråt.
Men fy vilket töntigt beteende!
Verkligen. Tonårspojkar i gäng.. värre blir det inteMen fy vilket töntigt beteende!
Verkligen. Tonårspojkar i gäng.. värre blir det inte
"Det löser sig sa han som sket i vasken".Fast nej, man bajsar i toan och tvättar rumpan i bidén efteråt.
Inhandla skulle jag inte tycka var ett dugg pinsamt, men jag hade behövt installera den dolt i källaren. Vi har ett lyxigt badrum som gäster vill kolla in och då fungerar helt enkelt inte en bidé.
Men vad är det för töntar!!!!
Måste du umgås med människor som håller på så? Det är ju en 5-årings nivå!
TS-i all välmening så tänker jag att du nog behöver komma bort ifrån att bry dig om vad andra tycker.
Hehe..."Det löser sig sa han som sket i vasken".
![]()
Japp- TS behöver nya vänner. Såna som inte pratar bakom ryggen på folk.Ja herregud. Om jag nu får för mig att skratta bakom ryggen åt några människor så är det sådana skitnödiga töntar som skulle få för sig att göra sig löjlig över att någon (en vän, dessutom!) har en bidé.
Jag hade aldrig på förhand kunnat räkna ut att jag skulle tillbringa en av mina första semestertimmar med att googla "skämmigt med bidé". Rätt underhållande läsning! En av anledningarna till varför det är skämmigt är att bidén ansågs användas av kvinnor för onani. Kan ni tänka er något mer skämmigt? Kvinnor som ONANERAR!
Även om jag skrattade åt läsningen så är det rätt upprörande med (1) "vänner" som pratar bakom ryggen på en för att man har något så simpelt som en bidé (mina fötter skulle verkligen behöva en), och (2) att TS ska behöva känna att det är skämmigt att skaffa något hon vill ha. Min avsikt är alltså inte på något sätt göra mig löjlig över @Lupino, utan över de människor som beter sig så.