Nikita4evR
Trådstartare
Har hittat två döda skalbaggar i sovrummet, undrar om det är något skadedjur eller om det kommer utifrån? Har för det mesta sovrumsfönstret öppet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hittat två döda skalbaggar i sovrummet, undrar om det är något skadedjur eller om det kommer utifrån? Har för det mesta sovrumsfönstret öppet.Visa bifogad fil 58448
Tycker det ser mer ut som fuktbaggar.Pälsänger?
Är det pälsänger har du en jobbig period framför dig..
Tycker det ser mer ut som fuktbaggar.
Storleken säger mycket, hur långa är de? De ser inte ut som ängrar i mina ögon då dessa brukar vara mer luddiga. Ängrar är också ganska små. Anticimex har mycket bra bilder och beskrivningar på sin hemsida, rekommenderar den om du vill jämföra dig fram.
Pälsänger?
Är det pälsänger har du en jobbig period framför dig..
Storleken säger mycket, hur långa är de? De ser inte ut som ängrar i mina ögon då dessa brukar vara mer luddiga. Ängrar är också ganska små. Anticimex har mycket bra bilder och beskrivningar på sin hemsida, rekommenderar den om du vill jämföra dig fram.
Pälsänger hade vi i förra lägenheten och dom var mycket mindre och kroppen och huvudet hade ingen övergång som denna skalbagge, och ja dom var jobbiga att bli av med
Jag tycker det ser ut som mjölbagge. Tror rismjölbagge är den som är mest lik.
Men ja, fuktbaggen var också lik.
Skönt att det inte är pälsängrar denna gången då!
Har också haft ett krig mot de små äcklen nämligen..
Luddig kanske är fel ord, men de är inte glansiga om de inte skavts ordentligt på ytan av täckvingarna.Fast pälsänger skalbaggen är inte luddig, det är däremot deras larver..
Jag tycker de ser dammiga ut.Luddig kanske är fel ord, men de är inte glansiga om de inte skavts ordentligt på ytan av täckvingarna.
Okej är de skadliga, lika besvärliga som pälsängrar? Aldrig sett dessa tidigare och verkar som att de flugit in genom sovrumsfönstret och dött rätt snabbt
Ja hoppas de inte är något annat äckligt kryp som tänkt bygga bo här hemma bara.
Okej usch det var envisa jäklar, köpte allt möjligt för att få bort dom. Tvättar fortfarande alla kläder i 60grader ifall