Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bruka försvinna senast 6 månader. Tyvärr, den är lite läcker färgen
Haha!
JAG förstod iaf vad du menade.. tänk vad svårt det är ibland när man bara skriver och alla andra kommunikationsvägar är brutna..
Alltså, om denna (ursöta) färg var bestående, så skulle man kunna tänka sig att oseriösa uppfödare kunde tänkas GE avelskatterna en infektion, just för att uppnå en spännande och attraktiv färg. Vilket naturligtvis skulle utsätta både katthona och ungar för risk och vara helt omoraliskt.
DÄRFÖR är det tur att färgen är övergående, då behöver ingen frestas att avla på en katt när den har en infektion, eller ge den en infektion under dräktigheten, i syfte att tjäna mer pengar på kullen.
Inom den seriösa svenska kattuppfödningen skulle det med största sannolikhet inte ske eftersom det skulle kunna sätta hela kullen på spel. Och en honas. Dvs inte bara en förlust av djur utan också en enorm ekonomisk förlust i en hobby som redan idag är dyr att bedriva.
Våran är bara en vanlig skogskattsblandning så ingen utställning för han! I övrigt är han ju en snäll och go katt.Nej, det är stickelhår och är bestående. Möjligtvis att dom byter plats, men han kommer alltid vara stickelhårig. Det är min svartvita med. Sägs vara döda strån, men tror jag inte ett ögonblick på.
Ska han inte ställas ut är det inget att bry sig om.