Vad är detta för äckligt djur??

Sv: Vad är detta för äckligt djur??

wtf?!! aldrig sett något liknande! och jag har ändå pluggat sötvattensekologi... det här måste jag gå till botten med! *hehe*

Jag pmar dig namnet till han som fiskat upp den som har fler bilder på facebook :)

Ja alltså jag googlade vilt och började bli riktigt upphetsad, tills jag såg PM:et och kollade på snubbens facebooksida och insåg att han är en begåvad skulptör :D... Well done sir!

vår tids skvader!

Hahaha, jag älskar hur många som gått på den :D

Han är sjukt duktig, och bilderna gör ju att det verkligen ser ut att vara på riktigt.

Tycker det ser ut som en bit ihopfogad plåt på den bilden :p Precis vad det är i verkligheten också

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 295
Senast: Petruska
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 489
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni hundägare? Kommer ni göra något speciellt? Hur reagerar era hundar på att det smäller? Bor ni i områden där det inte går...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
17 881
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar