VAD är det...

Sv: VAD är det...

Du menar att dra ut dem, gnaga på dem, sätta i dem, hänga mjukdjur i dem, linda dem runt brorsans hals, gömma dem, gnaga på dem ännu mer, dregla på dem, slita ut dem ur kontakten så de går sönder, gnaga ÄNNU mer på dem så de så småningom inte går att sätta där de hör hemma INTE är kul??

Knasigt. Jag trodde det var sånt sladdar var till för, måste ha gått fel kurs?:p

Sv: VAD är det...

Skulle jag också gärna vilja ha svar på, men Chelsea tiger som muren! :devil:
Datorsladden är roligast hemma hos oss, har datorn oftast i soffan och sitta nedanför och slita och dra i sladden är sååå roligt :p
Eller sladden som hänger ner från lampan på väggen, kul då det klingar så dant uppe vid lampan.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 013
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Vi funderar på att åka på en charter i vår. Men hur gör man med bilstolar? Vi kommer ha med oss en 8 månaders och en 3,5åring. Verkar...
Svar
14
· Visningar
600
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
494
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka