alazzi
Trådstartare
Jag bor inte i Sverige nu men planen är en hemflytt så snart jag kan genomföra det. Eftersom jag bor i ett lager så kommer den "roliga" uppgiften att minska ner flyttlasset. Annars blir det orimligt dyrt även om jag lämnar möblerna. Några saker har jag redan provat med på Ebay med varierande resultat. Böcker verkar variera väldigt i förväntat pris och om de öht är säljbara? Svenska böcker har jag börjat kasta eftersom jag knappast kan bli av med dem här. Vad kan annars säljas? Är det lönt med gamla kläder? Prydnadsaker? Hästsakerna har jag börjat med eftersom de är i en sån smal nisch och välgörenhetsorganisationerna kan knappast bli glada över hästsaker
Finns det stalltips att ta del av någonstans? Jag vill ju inte hålla på och fotografera sånt som är helt dött att sälja, det tar ju trots allt en massa tid. Och auktion eller fast pris?
Finns det stalltips att ta del av någonstans? Jag vill ju inte hålla på och fotografera sånt som är helt dött att sälja, det tar ju trots allt en massa tid. Och auktion eller fast pris?