Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fick jag ofta höra när jag hade tuppkam. "Jaha... tack?""You have a good head shape".
Ja alltså det tar tack och lov några år innan barn lär sig att vissa kroppsdelar är skamligaMin brorsdotter som är 5,5 år som hoppat upp i mitt knä.
"Sitter din penis här - pekar på skrevet"
"ehh, ja typ"
"Får jag se den!"
"Nej! sånt frågar man inte folk"
"Här är min snippa!"
"Ehh, okej"
Kändes lite pinsamt och så sitter mamman i soffan bredvid och typ skrattar.
Barn är helt obrydda![]()
Ja alltså det tar tack och lov några år innan barn lär sig att vissa kroppsdelar är skamliga.
Min egen avkomma har under en större middag deklarerat för gästerna att ”mamma har inga bröst. Hon har tuttor. Titta!” Varpå han lyfte upp min tröja.
Han frågade ju i alla fall först och accepterade sedan ett nej. Det var väl bra.Jag och en kompis låg på stranden och torkade efter ett bad.
En - till synes fullt normal - man i 30årsåldern kommer emot oss, stannar och säger hej. Vi (18-20år sådär) svarar hej lite frågande sådär.
Varpå han frågar ”kan jag få känna på era fötter?” På fullt allvar.
”Öh, nej?” Blev väl vårt svar varpå han ser lite nervös ut och säger ”Snälla?”
Vi nekade igen och han tackade för sig och lommade iväg igen.![]()
På samma tema: You have a nice nose! She like your nose!"You have a good head shape".
Jag och en kompis låg på stranden och torkade efter ett bad.
En - till synes fullt normal - man i 30årsåldern kommer emot oss, stannar och säger hej. Vi (18-20år sådär) svarar hej lite frågande sådär.
Varpå han frågar ”kan jag få känna på era fötter?” På fullt allvar.
”Öh, nej?” Blev väl vårt svar varpå han ser lite nervös ut och säger ”Snälla?”
Vi nekade igen och han tackade för sig och lommade iväg igen.![]()