Vad är det jag söker?

Amha

Trådstartare
Vet inte var denna tråd passar bäst men vi provar här så får vi se om den flyttas om.

Jag har fått för mig att jag ska hitta en lösning så jag kan rida min pluttiga körponny för att få lite bredare träningsmöjligheter. Dilemmat är att hon är pytteliten och jag är jättestor (i jämförelse) så jag försöker hitta en inline-lösning. Bara att den där inlinelösningen behöver vara typ 20-30 cm hög. Behöver egentligen bara vara ett hjul men som sagt, jättehögt.

Finns det sådana inline-liknande grejer? Måste jag bygga ett egna? Hur gör man det? Har vi några som roar sig med lite udda sporter här?
 
Tror jag har hört om något som heter freeline men vet inte om det är varken säkert eller fungerar för vad du tänkt.
 
Tror jag har hört om något som heter freeline men vet inte om det är varken säkert eller fungerar för vad du tänkt.
Jag har faktiskt sökt på dem. De högsta jag hittade var ca 15 cm och kostade nästan 5 papp 😅🙈 inte värt att chansa med direkt.
 

Liknande trådar

Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 942
Senast: NotlikeI
·
Anläggning Hej alla kloka Bukeare! Jag ska äntligen köpa min första egna häst. Därför är jag också på jakt efter en lämplig stallplats där jag kan...
Svar
12
· Visningar
1 335
Senast: KattisL
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 811
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp