Vad är det här?

1

1220

Min kropp uppför sig konstigt :crazy:
Jag hade sista mensen 9/8, vi har haft lite roligt därimellan, redan 2 dagar efter beräknad ägglossning fick jag två misshandlade fotbollar till bröst och humöret var upp-o-ner. Mammma ringde och frågade om jag vill komma på lunch och jag bröt ihop osv. Grät för allt och inget! Jag har haft jätteömma bröst i över en veckas tid, det brukar annars komma 2-3 dagar innan mens och sen gå över så fort det börjar blöda. Senaste veckan har jag också haft molvärk till och från varje dag. Igår började det blöda pyttelite och inatt fick jag nåt djävulskt ont. Idag blöder det ingenting och är endast lite "öm" i magen. Bm är om en vecka och kommer alltid den 9-10 varje månad. Har gjort gravtest som visar negativt. En nidblödning kommer väl inte så långt efter? Och kan det göra så ont? Tacksam för svar...

Sv: Vad är det här?

När hade du ägglossning då? NID blödning kan komma upp tom 10 dgr efter ägglossning. Om jag räknar lite snabbt så borde det väl mkt väl ha kunnat vara en NID blödning?
Och har du inte BIM förräns 9-10/9 så är det ju lite tidigt att göra gravtest nu, prova igen om 1 vecka. :D

Jag vet men jag är såååå nyfiken ju och hatar att vänta :angel: ÄL kommer 2 veckor efter mensens första dag hos mig och enligt räkna ut testerna på nätet så ska det stämma med 23/8, kan skilja någon dag hit eller dit men jag får molvärk och ömma bröst på första dagen. Men HUR ont ska det göra? Kan ju lika gärna vara ett väldigt tidigt missfall? Eller hade det blött mera klarrött blod då? Nu var det mera brunaktigt

Jamen då kan det ju mkt väl vara en NID blödning. :)
Jag fick en sådan under min första graviditet, det var lite brun/rosa på pappret då jag gick på toaletten. Kände inget i övrigt, men det är ju så olika från person till person.

Denna graviditet mådde jag PYTON från ÄL och framåt... dålig i magen, illamående, huvudvärk, ömma & spända bröst osv.

Plussade ett par ggr innan BIM båda gångerna.

Då ska jag iaf hålla mig till helgen med att testa då...idag, imorgon, torsdag, fredag och lördag. Du ser hur mååånga dagar det är va? :eek:

Liknande trådar

Småbarn Sonen 4,5 år har haft det lite kämpigt på förskolan i höst. Alla hans vänner slutade för att börja på skolan, och han har inte riktigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 203
Senast: Soapbubble
·
Gravid - 1år Jag hade mens kring jul, ägglossning kring 5/1 (ej testad, kvalificerad gissning baserad på att jag känner min kropp och känner av äl...
Svar
9
· Visningar
1 786
Senast: ako
·
Kropp & Själ Sedan ungefär ett halvår tillbaka har min mens blivit mer besvärlig med mer smärta och att det är mer utdraget. Under många år har jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 698
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama