Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag nyfiken: Hur kan man få benhinneinflamation av metallstigbyglar?
Dem är ju stumma och har man då känsliga benhinnor kan jag förstå att det blir benhinneinflammationer.
Jag hade också vanliga metallstigbyglar förr och hade inga problem med dem, men ändå så köpte jag ett par Sprenger BB och när jag några månader senare skulle rida i min andra sadel som hade vanliga metallstigbyglar fick jag jätte ont
Min teori är jag tidigare var van vid det stumma och det var då inget problem för att det var ju det jag var van vid.
Sen när jag skämt bort mina ben, knän och höfter med den mjuka följsamheten BB ger så gjorde det helt plötsligt ont att byta tillbaka.
Ponnyprakt grejer, saker som glittrar och lyser upp på flera mils avstånd är endast okej för ponnyungar att köpa. Resten bör undvika det
Sedan tycker jag att flughjälmar är otroligt fula. Det får på sin höjd vara en ventilationsremsa på mitten.
KL
Haha, måste gå emot strömmen!
Älskar färgade saker, har två färgade träns.
Tycker dessa saker är, ok, inte fula, men vill INTE ha sånt
-The diffrence (kanske superbra, men fult)
-Vita schabrak och vita lindor (kan det bli tråkigare??)
-Massa tråkiga saker, endast blått o sånt...
Kolla tävlingar, endast marinblått så långt ögat nåt..Fram för de starka färgerna!
Jag tycker inte det är det fulaste som finns men de där nyare stigbyglarna i aluminium, med bred båge med hål i.. de är fula.
Ja de är väldigt klumpiga. Synd, för det vore trevligt med lätta stigbyglar.
En annan fundering ang. tråden: är det stilpoliser och neggon som skriver här, eller vilka är alla dessa ryttare som kastar sig över allt färgglatt och blingat som säljs överallt i helt sjuka kvantiteter?![]()
![]()
*KL*
"Stjärtlappar" särskilt i brunt.
Nosgrimmor av alla de slag.
*kl
svanskappor
flugtäcken/exemtäcken