indian-charlie
Trådstartare
Se frågan i rubriken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full, jag kan faktiskt räkna själv:smirk:
Den lilla grejen bredvid citat gör att man kan markera flera inlägg och få med de in i sitt svar som citat. Användes med försiktighet så inte alla inlägg blir kilometerlånga.Se frågan i rubriken
Det kom visst med en del funktioner mer än nödvändigt i uppgraderingen. Finliret med alla funktioner som ska tas bort kommer Gunnar att ta allteftersom. Men han behöver nog sova lite också om han nu varit uppe och uppgraderat hela natten!Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full, jag kan faktiskt räkna själv:smirk:
Min är 94 % full, det kan jag INTe räkna ut, däremot klarar jag att räkna ut att jag bara har 9 pm kvar innan den är full.
Dessutom kan man nu få med en pil med en länk till orginalinlägget också!
Till höger om ditt namn i citatet, i det här fallet.Tack för svaret om "den lilla grejen"
Men var finns den lilla pilen
*jag har ingen %*
Till höger om ditt namn i citatet, i det här fallet.
Årets citat?Den pilen är ju genialisk!!!
Fast det händer inget när jag klickar på den.
Som vanligt gnälls det vid ändringar...Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full,
Till höger om ditt namn i citatet, i det här fallet.
Den pilen är ju genialisk!!!
Fast det händer inget när jag klickar på den.
"korkad"
Jo, då klickade man på den lilla bildenSom vanligt gnälls det vid ändringar...
Men hur gör man om man skall citera flera i samma inlägg???