Vad är det för ny liten "grej" vid citat?

Sv: Vad är det för ny liten "grej" vid citat?

Det gjordes en uppgradering inatt, anledningen till att jag vet det, var att jag vaknade fyra inatt, och datan stod på så jag satte mig här en stund, (har inte blivit trött än, men det kan ha att göra med att jag slocknade 8 igår kväll). Då låg Bukefalos nere och det stod att det gjordes uppgradering. Var nåt mer jag såg nyss men har glömt bort vad det var som blivit ändrat...

Tung vecka på jobbet eller? :crazy:

Ja..vi får väl se när buke vaknar till liv om vi får svar på "grejen" och vad det nu var mer som du såg?

Ja lite kanske, kan även skylla på att jag stekte pannkakor igår... 2 liter mjölk gick det åt (:angel: ). Men det är så himla skönt att sova en LITEN stund på kvällen så där... Vi slutar tidigt på fredagar, och då vid 8 är det ju liksom natt... haha Antingen sover man en liten stund när man kommer hem, eller så slocknar man på soffan... Igår kväll skulle jag BARA läsa färdigt min bok, men ja jag läste bara 3 sidor, sen orkade jag inte hålla upp ögonen mer... haha

Det var ändring i just skrivet medelande som var ändrat, även när du märker ett forum som läst, så är det ändrat...

Men ett tips är att sova en liten stund på kvällen så där... mumma det...

och det är en liten sak när man ska ändra sitt inlägg med. brevid ändra knappen så börjar en liten söt grej snurra i väntan :)

Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full, jag kan faktiskt räkna själv:smirk:

Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full, jag kan faktiskt räkna själv:smirk:

:rofl: :rofl:

Min är 94 % full, det kan jag INTe räkna ut, däremot klarar jag att räkna ut att jag bara har 9 pm kvar innan den är full.

Här står inte något om några % alls?

Däremot är det lite störigt att det kommer upp en liten ruta med ett inläggs text, när man håller muspekaren över en tråd i ett forum. Den texten som kommer upp i den lilla rutan är ju ändå precis den samma som den man ser på forumets första sida utan att öppna tråden så vad är vitsen?
Det blev nog lite rörig förklaring. :D

Jag fattar precis och har noterat det, det gäller att klicka fort med musen innan man blir förvirrad.

Se frågan i rubriken :cool:
Den lilla grejen bredvid citat gör att man kan markera flera inlägg och få med de in i sitt svar som citat. Användes med försiktighet så inte alla inlägg blir kilometerlånga.

Dessutom kan man nu få med en pil med en länk till orginalinlägget också!

Det kom visst med en del funktioner mer än nödvändigt i uppgraderingen. Finliret med alla funktioner som ska tas bort kommer Gunnar att ta allteftersom. Men han behöver nog sova lite också om han nu varit uppe och uppgraderat hela natten!

:rofl: :rofl:

Min är 94 % full, det kan jag INTe räkna ut, däremot klarar jag att räkna ut att jag bara har 9 pm kvar innan den är full.

:rofl: :rofl: Och detta fick mig att äntligen rensa boxen lite och nu är jag nere i endast 92 sparade PM:D

Jag tycker att det ser kladdigt ut, precis som jag tycker att det är totalt onödigt att veta att min pm-box är 96% full,
Som vanligt gnälls det vid ändringar...

Men hur gör man om man skall citera flera i samma inlägg???

Senast ändrad av en moderator:

Du hoppar upp till det inlägget som är citerat...

Och jag har just lyckats radera hela min kompislista när jag skulle lägga till en ny :mad: Inte går det att backa heller. Korkade jag fattade inte vad det stod, man skulle bocka i och ur o hej o hå..... o jag gjorde naturligtvis tvärtom mot vad man skulle. Så nu får jag sitta och leta rätt på alla mina polare igen :mad:

Som vanligt gnälls det vid ändringar...

Men hur gör man om man skall citera flera i samma inlägg???
Jo, då klickade man på den lilla bilden
multiquote_off.gif
under varje inlägg som man vill ha med i citat-svar, sen väljer man citat-svar. Förhoppningsvis ska då alla iklickade inlägg hänga med som citat.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama