Vad är det för mellanvägg?

Arrows

Trådstartare
Har en gammal mellanvägg till okänd transport och ålder, finns det någon som har bra koll och kan berätta för mig vilken typ av mellanvägg det är?.
Samt vad tros om möjligheten att den passar i en Trane 1991?.

Vi letar släp och har fått möjligheten att köpa ett hästsläp billigt eftersom det saknar mellanvägg, well vi saknar transport till våran mellanvägg :angel:.
Har tyvärr heller inte möjlighet att få med mig mellanväggen och prova innan köp...

Vi kommer med största sannolikhet mest köra hö och div. annat i släpet, men samtidigt vore det ju kul om man har en mellanvägg som passar... annars kan vi lika gärna avvakta och köpa ett "vanligt".

never_mind_these.jpg

Den är till en Bojsläp, typ senare 80-tal. Gjord för att användas med kedja, inte bommar ( @Ridinglady ). Sidan till vänster i bild är bak och man klämmer bara kedjan.

Du måste åtminstone ha bommar fram samt en mittstolpe.
Jag har ett Boj från 04 och det har ingen mittstolpe.

Jag hade oxå gissat på äldre Boj då den påminner väldigt mkt om mellanväggen i mitt släp.

Personligen hade jag lagt några tusenlappar till för att få ett komplett släp från första början. Och gärna något med lite säkerhetstänk. Kylinge var ganska tidiga med det.

Liknande trådar

Utrustning Nu har jag bokat kontrollvägning av mitt hästsläp - blir 375 riksdaler fattigare men får ett intyg på vikten och därmed bekräftat om...
2
Svar
22
· Visningar
2 387
Senast: Liten
·
Utrustning Sonen har väll alltid suttit på häst någon gång då och då sedan han föddes (ett par minuter åt gången typ) men senaste veckan har han...
Svar
9
· Visningar
4 451
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 813
Senast: Bellini
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025