prinsessfeminist
Trådstartare
Vi har möjlighet att göra om hemma. I det ena rummet finns en klädkammare som man kan ha två bra stänger med kläder på, skor på hela golvet och ja, ni vet - den är full och oordning så det förslår. Ett alternativ är att fixa till det med bra förvarning, eller slå ut väggarna och helt enkelt göra rummet större med en skrivbordshörna, eller vad det kan bli.
Nu skall vi göra om badrummet som ligger i direkt anslutning till klädkammaren. En tanke är att göra om klädkammaren och ta bort väggen som skiljer dessa rum åt, och göra ett större badrum. I delen där klädkammaren är skulle det bli tvättstuga med plats för tvättmaskin och torktumlare, skåp och arbetsbänk.
Nu är tvättmaskin och tumlare i ett annat badrum och tar plats.
Hur hade ni tänkt? Är det bättre att satsa på att göra klädkammaren fin, eller är idén med badrummet bättre? Genom att ta bort maskinerna i det andra badrummet, så blir det större.
Nyfiken på era svar. Själv vet jag egentligen inte vad jag gillar bäst just nu.
Nu skall vi göra om badrummet som ligger i direkt anslutning till klädkammaren. En tanke är att göra om klädkammaren och ta bort väggen som skiljer dessa rum åt, och göra ett större badrum. I delen där klädkammaren är skulle det bli tvättstuga med plats för tvättmaskin och torktumlare, skåp och arbetsbänk.
Nu är tvättmaskin och tumlare i ett annat badrum och tar plats.
Hur hade ni tänkt? Är det bättre att satsa på att göra klädkammaren fin, eller är idén med badrummet bättre? Genom att ta bort maskinerna i det andra badrummet, så blir det större.
Nyfiken på era svar. Själv vet jag egentligen inte vad jag gillar bäst just nu.