Vackraste hund-kattdjuret?

Z

Zita

Skulle vara intressant att höra andras åsikter. Det vackraste vilda kattdjuret är tigern - det vackraste hunddjuret är vargen utan tvekan.

Sv: Vackraste hund-kattdjuret?

Det vackraste kattdjuret är Lejonet och det vackraste hunddjuret är Vargen

Hunddjur: Varg.
Kattdjur: Tycker egentligen att alla kattdjuren är mäktiga-men det får bli Tiger & Leopard:love:

Senast ändrad:

Alla kattdjur är vackra, mest kanske hanlejon och lodjur. Men vad finns det för olika hunddjur? Ja, varg har ju alla sagt men jag gillar dem inte!

Lånar..

Kattdjur kan jag inte bestämma mig.
Mina val är Puma, Panter och Gepard.
Hunddjur..ja det får nog bli rödräven.

Kattdjur: Liger (tiger lejon kosning) Hunddjur: Hygena :D

skit fina ju.:D
Jag hade en knäpp blandras tik förut. Hon var typ vilt färgad och hade en skum lite strävhårig päls. Jag brukade raka henne och lämna en "kam" med hår lägns med ryggraden. Hon så precis ut som en hygena jätte söt tyckte jag. Fast många sa att hon utan tvekan var det fulaste de hade skådat någonsin.

Kattdjur:
Vit Tiger
White-Tiger-Sitting-Print-C10001346.jpeg

Hunddjur:
Varg:love:

Tycker också Hyena! Efter att ha sett en film om hur måna dom är om varandra i sin flock:love:
Katt: Det finns nån slags vildkatt å dom är himla fina!

Det handlade väl inte om vad som var positivt, utan vad man tyckte var vackrast?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar