Vaccinering

Sv: Vaccinering

Hur mycket fick du betala för din vaccinering? Lite nyfiken bara på vad andra får ge..

Får man fråga hur mycket det kostade egentligen. Jag har inte tyckt det varit dyrt när veterinären varit hos mig och vaccinerat, men priserna kanske är olika runt om i landet.

Fast det är juh ingen höjdare om A2 härjar....

Nä, det är ju bara att ta sig en titt på travet, där sprids ju smittan snabbt i och med att så få där vaccinerar sina hästar.!

Men mina hästar träffar inga andra hästar, ej annat folk heller för den delen, inte vanligtvis i alla fall.

Tror att smittrisken är riktigt liten här hemma i skogen för de mina.

Vi åker ju sällan någonstans med dom. Bara till sommarbetet där det är endast mina 3 som går!.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 693
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 634
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 380
Senast: WildWilma
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 286
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka