Vaccinering övertid butolism

Taz

Trådstartare
Hejsan!

Min häst fick vaccination ett (kommer ej ihåg datum), sen fick han vaccination 2 exakt 1 mån efter och nu ska han få vaccination 3 på måndag men den är 3 veckor försenad (det blir alldså 1 mån och 3 veckor efter den sista vaccinationen)

Har det någon betydelse?? måste jag börja om och vaccinera nu så han får exakt 1 mån mellan?

tacksam för svar:bow:
 
Sv: Vaccinering övertid butolism

Enligt min veterinär kunde det gå upptill 2 månader mellan vaccinationerna så det borde gå bra.
 
Sv: Vaccinering övertid butolism

Hejsan!

Tack för ditt svar:bow:

Gud vad skönt då slipper jag att vaccinera om.

Man vill ju att pållen ska ha ett fullt skydd:)

:bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 050
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 453
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 410
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
23 549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp