va tycks om de här bilderna?

N

nemi_baby

är dom fina eller fula? säg vad ni tycker. själv tycker jag att dom inte är så dumma!
%7BDCF0B7C5-A32F-4179-AA44-9A4DEF8F637F%7D.jpg


%7B4C75B5F5-0C60-40F1-AFD2-F3D4FC0C104C%7D.jpg
 
Sv: va tycks om de här bilderna?

ursäkta att dom blev så stooora
 
Sv: va tycks om de här bilderna?

mjo de la snyggt men du har väl inte gjort så mkt mer än att lägga på lite effekter i nåt photosop aktigt program?
 
Sv: va tycks om de här bilderna?

MrsScabtree skrev:
mjo de la snyggt men du har väl inte gjort så mkt mer än att lägga på lite effekter i nåt photosop aktigt program?
hi hi hi...du kom på mig....:angel: men visst är det skönt att kunna fuska lite grann? jag hade kunnat måla dom själva och sedan lägga in dom på datorn (är grym på att teckna) men det orkade jag inte:rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 077
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 389
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 288
Senast: Vovve
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp