Va NÅGON här på simrishamns inoff utst

Casper

Trådstartare
i lördags???? det va en kille där som fotade hundarna och han hade en hemsida men jag kan inte hitta lappen han gav mig, nån som vet???? han fotade min mammas hund och det vore kul och se på den:love:

Sv: Va NÅGON här på simrishamns inoff utst

Jag var där, men hade inte den blekaste om att fotografen hade en hemsida.

Kanske det står något i katalogen. Ska kika.

ja det vore jätte snällt! han gav mig en lapp om sin hemsida men som sagt så e den puts väck:o

Står inget i någon av katalogerna. :(

:( har du ngt nr i den katalogen till dom som hade utst? ja slängde mina på lördagen.. dumt av mig..
dom borde ju veta tycker man!

Och va hade du för hund förresten:)

Kontaktinformation: http://www.simbk.syd.se/info.htm

Västgötaspets, jag var i ring 4. :)

det va jag oxå:idea: min lilla syster ställde min mammas landseer för första gången! (både för hund och syster alltså)..

hon fick en slät etta men sen ställde hon i barn med hund och kom på en 5 plats. jätte kul för henne tycker jag när det va första gången.

Hur gick det för dig?

Då såg jag er. :) Eller hunden i vart fall. ;)

Slät etta här också. Valpis ville inte alls så domaren kunde inte bedöma rörelser eller vinklar ordentligt.

Då såg jag er. :) Eller hunden i vart fall. ;)

Slät etta här också. Valpis ville inte alls så domaren kunde inte bedöma rörelser eller vinklar ordentligt.

Nä gjorde du:) ja vet inte riktigt vad som gjorde att min syrra "bara" fick en slät etta riktigt och min syrra va så nervös så hon kommer inte ihåg va domaren sa:rofl:

Fast det va mkt "ngt" på kritiken så det gjorde nog sitt.. Bättre lycka för oss båda nästa gång:banana:

Med tanke på att det är utställning, så kan det vara precis vad som helst. :angel: ;)

Detsamma. Nästa gång är, för mig, redan på söndag. :eek:

Liknande trådar

Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 108
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 507
Senast: Sel
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
5 165
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 897
Senast: cassiopeja
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat