va hände? islandsryttare haninge tråden..

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Naggur

Moderator, varsågod att ta bort dena tråd så fort jag fått svar. skrev en tråd så alla islandsryttare i haninge å huddinge kommun kunde presentera sig och sina hästar. nu är den flyttad och går inte att komma åt. varför?

Sv: va hände? islandsryttare haninge tråden..

Du är inte ensam, den här sidan liknar mest en gnägg-sida för juniorer numera - men läs ovan så ser du vad som enligt forumreglerna ska debatteras här : "Om sådant som är specifikt för islandshäst-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling."

Ingenting annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 763
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 487
Senast: Freazer
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 746
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar