V75 på Kalmartravet.

Sv: V75 på Kalmartravet.

jag ska dit såklart!:D
men utan kameran.. :(

fast jag har ju ingen häst ;)
men mitt sällskap kunde tydligen inte följa med nu..
ska någon av eran springa?

jag tror hon ska jobba.. fast om de inte har några hästar så borde hon inte jobba :p men det lär dom väl ha utanför V75 kanske..

ja kom ner!! :love: :devil:

okej okej.. ;)

jag kommer
a084.gif

Vet inte riktigt vad han har sagt. Men tror vi har hästar med. Är i alla fall frågad om jag vill jobba både Fredag och Lördag.
Och i vilket fall tänker jag va där och kolla ;)
Titti, Roger och Gert kommer ju :angel: (mina idoler)
Men näe, Lasse frågade om jag vill ejobba, så inte tackar man nej inte :) Abbe och Fram sprang dock på Valla igår. Fram vann och abbe vet jag inte riktigt vad som hände med :( Väntar på att Lasse ska ringa ocg tala om det. (han lär riga i kväll eller i morgon för att tala om hur det gick och vad vi ska göra på tisdag)

vilken dag är v75?

netted, om jag ska dit får jag haka på dig dit då? ;)

Är du hos Lasse, Yal-lilweh.... Han är ju jättetrevlig (å pappa Kalle med ju..) Min dotter var där för ett antal år sedan på praktik när hon gick i 9:an, och det var nog vad man kan kalla för hennes inkörsport i travvärlden (jag höll fortfarande mest på med Araberna då...) och nu har hon licens för köra/ träna. Lasse tränade en av våra delägda damer till det var avelsdags också. Vi håller Lasse högst på listan av lämpliga tränare för vår delägda 2 årshings till hösten, om han har plats över då......

okey.. hoppas det inte är något allvarlig med abbe :(
jaha, kommer dom :D trevligt.. haha.

vi lär väl kanske synas då ;)

ooh jättegärna adde :D jag har ingen att gå med, så jag kände mig lite nere.. men nu blev jag glad ;) det är nu på lördag!

okey, det passar mig bra :D Då bestämmer vi så, vi kan ju snacka mer i skolan imorgon, jag hoppas att du kommer !!! ;)

vilken dag är v75?

netted, om jag ska dit får jag haka på dig dit då? ;)

På Lördagen :p

Är du hos Lasse, Yal-lilweh.... Han är ju jättetrevlig (å pappa Kalle med ju..) Min dotter var där för ett antal år sedan på praktik när hon gick i 9:an, och det var nog vad man kan kalla för hennes inkörsport i travvärlden (jag höll fortfarande mest på med Araberna då...) och nu har hon licens för köra/ träna. Lasse tränade en av våra delägda damer till det var avelsdags också. Vi håller Lasse högst på listan av lämpliga tränare för vår delägda 2 årshings till hösten, om han har plats över då......

Ja jag jobbar hos Lasse. Trivs mycket bra där, Lasse är sjukt trevlig och har mycket god hand med hästar. Mitt mål är oxå att ta licens för att kunna köra själv en dag :) Men som det är nu fick jag Montèlicensen av Lasse som tack för att jag är där. Har jobbat där i snart 1år.
Vad är det för hingst ni har? :)

Det är en LITEN 2 åring efter Tibbe Lavec undan Damell Sidney (som stått hos Lasse). Vi håller på att köra in honom nu så till hösten är det förhoppningsvis dags för allvaret......

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Omgångens största favorit galopperade direkt. Då fick vi se en av historiens största V75-skrällar. – Jag förstår inte vad jag ställt...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travhästen Ibiza Garbo föll ihop efter målgång på V75 och dog. Hästen tränades och kördes av Ken Ecce. – Han var väldigt tagen över...
Svar
0
· Visningar
46
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Daim Brodda vann Breeders Crown. Då brast det för norska skötaren Maria Widnes. – Hästen betyder så mycket för många, sa hon i V75...
Svar
0
· Visningar
39
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka