V75 på Åby - Bilder

Sv: V75 på Åby - Bilder

Då verkar det tyvärr som att jag missat din totalt. Har bilder på 2 nummer 9 som värmer mellan lopp 6 och 7, men ingen av dom tycks vara din.

Nej, då hade vi värmt för länge sen...:p Stod nog och gjorde henne klar inför loppet i stallet då.:)

Råkade du få ihop någon bild på hästen som var med i olyckan?
Om du inte vill lägga ut dom här så pm mig gärna för det var min häst som jag har ute på leasing.

För övrigt jätte fina bilder.

KL Näe va avis jag blir på en sån rolig kamera!!! Otroligt coola bilder!
Bomba på med fler :bump:
Har försökt filma lite när jag varit med o startat men har en vanlig digitalkamera. Ett roligt ställe är Momarken i Norge, där man står på innerplan av banan.
Och vill du ha dimma ska du åka till Axvalla :D Vi fick åka hem utan att starta i höstas för att dimman vägrade släppa.......

Selda: Tyvärr missade jag det, men tack i alla fall! :)

SmizzSpeedy: Roligt med fler bidrag till tråden, härlig film :) (det är inte lätt att filma, att kunna hålla kameran still och följa med på ett bra sätt är ju inte så enkelt som det ser ut) Tycker du lyckades bra!

Tackar så mycket, jag älskar denna kameran :D
Dimman ska ju helst inte gå till överdift, men vill ju se hästarna lite också ;)

För övrigt blir det nog lunchtrav på Åby igen imorgon om jag hinner :)

Några av dagens på lucnhtravet, denna gången har jag kollat upp namnen också :D

Kingly Skovly
3-3.jpg

Hell of a ride
1-2.jpg

Ampe Boy
7-3.jpg

Tarport Venus
9-3.jpg

Och här finns resten

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 737
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 790
Senast: Lenita
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
11
· Visningar
639
Senast: Badger
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka