V75 på Åby - Bilder

Sv: V75 på Åby - Bilder

Tack så mycket! :)
Canon 7D :love: (bara haft den ett par månader och är på ett tidigt lära-känna-stadium, men är helt klart kär)

YW1966: Tyvärr så platsar ju dessa bilder inte riktigt där ;)

Vet inte vad det heter, pappa har köpt det utomlands för 15 år sedan :D Men det är iaf 80-200mm/2.8 och är himla trevligt :)

Vilken skillnad från första gången! Inte för att de var dåliga, men de här var verkligen grymt snygga. :bow: Keep it up och fortsätt posta tack. ;)

Jag tycker också bilderna är jättefina. :)
F.ö. vore det trevligt om du kan få med vilka hästar det är på bilderna. ;)
Jag säger som dom andra - fortsätt posta dina fina bilder!!

Attans, kollade priset på kameran .. den var inte riktigt i min prisklass, tror kusen min måste vinna ett lopp om jag ska köpa ny kamera :D

Håller med de övriga, mer bilder! Sedan får du gärna åka till Bergsåker och närliggande banor och fota min kuse ;)

Roligt att höra! Tack :D

Roguepine - Jag kanske kan försöka fixa det till nästa gång ;)

Somett Jehu - Tyvärr kostar den en del ja, vissa har väldig tur och har en fotointresserad pappa med mer pengar än en själv :angel: Bergsåker är ju tyvärr inte helt nära ;)

Näe jag såg att du har en bit att åka till Bergsåker haha .. men jag kanske tar mig söderut någon sommar me kusen, vem vet ;)

Skulle det bli så, så är det ju bara att skicka iväg ett pm ;)

Bär av till Åby igen på lördag nu.

Ärligt talat kom jag in på att fota trav till stor del eftersom det är enda hästsporten som sker utomhus dagtid så det finns lite vettigt ljus att fota i. Men det är ju fan riktigt roligt :D

Dåså, här är några stycken från lördagens V75 :D

6-1.jpg

9-1.jpg

11-1.jpg

8-2.jpg

27.jpg

32.jpg

Och resten finns här:
https://picasaweb.google.com/110947448925575468834/V75PaAby141

Fortsätt bomba du, jag gillar dina bilder. De är inte stöpta i samma mall som "alla andra" och du kan slänga in en fin bild på en häst i "fel gångart".

Jag kollar gärna på fler! :laugh:

Jätte fina bilder! Jätte kul att se!!! Fortsätt gärna med bildbombningen!!!:p

Försökte se om du hade fått med min häst på v75 dagen, men henne hade du visst missat....:p

Haha, tack! :D
Bilderna jag lägger upp på internet är väl ca 30 av 500 tagna bilder. Så om du berättar vilket lopp och nummer din häst hade så kan jag ju se om det finns nåt här på datorn :)

ghost: Tack så mycket :)
Det kanske beror mest på att jag faktiskt inte vet så mycket om travfotografering och vad för bilder man "brukar" föredra, men jag tar det som en komplimang :D

Haha, tack! :D
Bilderna jag lägger upp på internet är väl ca 30 av 500 tagna bilder. Så om du berättar vilket lopp och nummer din häst hade så kan jag ju se om det finns nåt här på datorn :)

ghost: Tack så mycket :)
Det kanske beror mest på att jag faktiskt inte vet så mycket om travfotografering och vad för bilder man "brukar" föredra, men jag tar det som en komplimang :D

Lopp 7, häst nr 9. Kanske inte så konstigt om du inte tog något på henne dock då hon för första gången i sitt liv fick för sig att galoppera i starten...:grin:

Verkar som att jag har någon bild från värmningen, men jag behöver ställa en följdfråga: Svart brösta med vit text eller vit brösta med svart text? (kom på att det kanske inte ens heter brösta... men jag hoppas du förstår ändå ;) )

Senast ändrad:

Verkar som att jag har någon bild från värmningen, men jag behöver ställa en följdfråga: Svart brösta med vit text eller vit brösta med svart text? (kom på att det kanske inte ens heter brösta... men jag hoppas du förstår ändå ;) )

Nej, nån text hade hon inte på bröstan, jag har för mig hon värmde med en vanlig brösta som var svart och sedan gick med grön/vit förbygel i loppet. Hon hade i alla fall huva både i loppet och i värmningen, men nu kommer jag inte ihåg om hon hade den svarta eller den gröna...:grin:

Då verkar det tyvärr som att jag missat din totalt. Har bilder på 2 nummer 9 som värmer mellan lopp 6 och 7, men ingen av dom tycks vara din.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 737
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 790
Senast: Lenita
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
11
· Visningar
639
Senast: Badger
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka