V70 mysterie

Luff

Trådstartare
Min v70 är inte låst men larmad har jag upptäckt. Jag trycker alltså på låsknappen på dosan. Bilen knäpper till, fäller in speglarna osv. Sen har jag lyckats glömma att jag låst, sliter upp dörren, larmet går. Vad har hänt? Har försökt kolla i boken och googlat men blir inget klokare.

Min v70 är inte låst men larmad har jag upptäckt. Jag trycker alltså på låsknappen på dosan. Bilen knäpper till, fäller in speglarna osv. Sen har jag lyckats glömma att jag låst, sliter upp dörren, larmet går. Vad har hänt? Har försökt kolla i boken och googlat men blir inget klokare.
Gäller det alla dörrar?
Vi har haft problem med nån enstaka dörr (ofta bakdörrarna) när det har varit kallt och de har då inte låst sig.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 421
Senast: Alexandra_W
·
Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
3 016
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur