V pannbanden

H

Havregryn

är jag som helt blind, eller går de inte längre att få tag på dom Vpannbanden med stora detaljer i mässing eller silver. Minns inte märket, men de gick på ca 300kr ite mer om jag minns rätt.

Vet nån vilket pannband jag menar?

Sv: V pannbanden

Det är ifrån Glen Gordon.
JO eftersom att de finns med på Equalitylines hemsida borde de ju finnas att få tag på (:

Hmm.. tycks inte stöta på de hos dem jag tidigare gjort de. Men jag får kika lite extra.. tack

De finns fortfarande. Hör med din närmsta equalityline-återförsäljare så kan dom ta hem ett åt dig. Rek utpris är 225 kr har jag för mig...

Som sakt så finns de bl på hippsonshoppen. Jag har ett därifrån

Någon som vet om de finns i ponny? eller är de bara full? :(

haha men t'nkt om den ska sitta på en travare så passande då.. haha.. ne ursh..

ne men stor hästen har så trist huve och kiell som han är vill jag icke ha bling bling på honom, så kom jag på att de pannbandet skulle nog bli super på honom.

på hippson finns det bara i full men på andra ställen finns det i ponny. nån som vet om dom är små i strl? tror kanske att ponny blir för litet för min men vet inte om full är jättestora?

ÅH neeej de är så himla fula !!
Alla hästar som har såna ser ut som travhästar.

:eek:
:confused:

... varför?
travhästar har inte såna.
och om du menar ridtravare - om din häst ser ut som ett vbl bara för att den har ett sånt pannband ser den nog ut som ett vbl i vilket pannband som helst.

****************************************''

anym- som tycker att de finsate ridhästarna är ridtravare.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka