Utvecklingssprång?

Mirre

Trådstartare
Rasmus har börjat sova jättedåligt.
Han är svår och natta, igår somnade han inte ordentligt förrän vid 23.
Sedan sover han fram till halv två ungefär och är jättesvår och få och somna om. Det brukar inte vara några problem.

Så funderar på om det är någon typ av utvecklingsfas?
Han är ju snart två och då är det väl en utvecklingsperiod?
Det händer mycket för honom nu, kommer nya ord varje dag.

Sv: Utvecklingssprång?

Vi har en -11 som är född i juni. Vi har börjat konstatera att de asjobbiga sovperioderna brukar hålla i sig i ett par veckor - som känns som en evighet. Men man är helt slut och förtvivlad när man är mitt uppe i det och tänker att man inte kommer att få sova förrän han är tio :p

Men nu känns det faktiskt bättre sen vi började kunna intala oss att det går över snart.

Jag har alltså inget svar på din fråga men kan skicka lite förstående pepp :bump:

Sv: Utvecklingssprång?

Jo det gör ju det, det har varit sådana här perioder här tidigare också, men man har en tendens att glömma det :p Sedan när det blir så igen så står man där och undrar varför han inte sover som förut :p

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 521
Senast: cherie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 649
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar