Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag tror dig Inte så lätt att bedöma utifrån en bild, så det lär ju är ofta bli helt missvisande svar i en sånhär tråd Men det är ändå bra att få lite input, för det är så jäkla svårt att se när man ser hästen varje dag. Missförstå mig inte,den är jättefin nu, men med tanke på hur mkt hull som försvunnit från typiska unghästhullställen på bara en månad (tänker på baktill under buken, runt flankerna och skankerna, där de små knattarna av sån typ är väldigt utfyllda och bäbismulliga) tänkte jag att det är ju bra att säga något om det så det inte fortsätte lika mkt en månad till, för då blir den nog för slimmad för sin ålder. Men du verkar ha väldigt bra koll, och det är svårt att veta hur mycket erfarenhet olika bukare har. Det är ju en positiv förändring iom att det skett på rätt sätt. Ser pigg och glad ut också och ser mkt strkare ut i kroppen.
Hästen har gjort stora framsteg, ändå har inte hästen gjort lika stora framsteg som du med din sits Är milsvid skillnad på din sits då och nu
/Camilla