Utveckla sin ridning

B

Banana Breeze

Hej!

Jag vill ha tips på hur man kan utveckla sin ridning utan att ha tillgång till egen häst. Har ridit på ridskola i ca 7 år och i dagsläget hjälper jag till att rida en häst.
Men jag vill utveckla min ridning för att kunna söka till hippologen, någon som har tips på stall där inte enbart mockning ingår utan där man även kan få utbildning?

:bow:

Sv: Utveckla sin ridning

Inte riktigt ett svar på din fråga om stall, men något jag har gjort för att utveckla min ridning är att jag har läst böcker om ridning och sedan använt mig av det. Det har fungerat väldigt bra för mig och jag har fått en större medvetenhet när jag rider. För mig har det varit väldigt nyttigt att sitta hemma och läsa och fundera på hur jag rider och hur jag borde göra.

Lycka till!

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 099
Senast: cewe
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Freazer
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V