Utväxt efter rakning

D

dolphinsmile

Jag har ett problem med mitt varmblods päls. Har rakat honom hela vintern första gångerna har det växt ut fint men nu är han alldeles fläckig.. det är jätte fult.. Han är svart egentligen, nu är han typ dammbrun med svarta prickar och fläckar.. Vad göra? Kan han ha någon sorts vitaminbrist? Ska jag bara låta det växa ut?

Sv: Utväxt efter rakning

Det är nog den nya sommarpläsen som kommer fram under.

Min är oxå fläckig och ojämn i färgen.. fäller som bara den och han blir mörkare för varje dag.

Sv: Utväxt efter rakning

Kanske.. men det ser ju förjäkligt ut rent ut sagt.. kanske ska färga pälsen på honom :D :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
2 243
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 872
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 614
Senast: zuli
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 614
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III