Sv: Utdtällningstråden 2013!
Äh, klart du ska trimma!

Kanske finns ett jättebra lager där under och om det inte finns så gör detinte så mycket heller då det är en inoff
Vad har ni för planer när det gäller utställning detta år?
Att åka på så många utställningar som det går för att det är så jäkla kul

Dessutom är vi anmälda till världsutställningen i budapest och det skulle ju vara superkul med en placering, även om det blir svårt med så stor konkurrens.
Vill även hinna med lite ringträning för att bli bättre på att visa samt att lära hunden att trava på ordentligt och ta för sig mer.
Vilka mål har ni?
Målet för detta år blir att få henne till tysk juniorchampion. Hon har redan ett cert och det fattas två, har till mitten på augusti på mig, efter det blir hon unghund. Sen är jag nog nöjd för det här året, men visst skulle det vara roligt om hon fick cert även i Sverige men det är inget jag räknar med i sommar ifall då hon fortfarande är junior och ganska liten.
Vilken utställning ska ni på här näst?
Nu ska vi tillbaka till tyskland i slutet på januari så missar lite utställningar här i Sverige. Nästa utställning blir antagligen en klubbspecial i tyskland i slutet på mars och i anslutning på det en internationell utställning även den i münchen. Sen flyttar vi hem till Sverige på heltid igen.
Hur gick det på den förra ni var på?
Den sista var 3-dagars i Göteborg. På klubbutställningen blev hon 1:a med excellent och CK samt BIM-junior, lördagen 4:a med excellent och söndagen 2:a men med VG (hela klassen fick VG, snål domare

). Så det dalnade lite där kan man säga
Kul att läsa om allas planer!