Utställningskoppel?

Halali

Trådstartare
Hur får man tag på ett utan att befinna sig i närheten av nån utställning?? Tycker det var dåligt med det på nätet (ofta inkl postförskott så man kommer upp i rätt dryga summor..) och jag behöver bara ha enklast möjliga då det ska vara till att träna vavva-valpen så han vänjer sig i god tid..

Ingen som har koll på nåt bra ställe eller har lust att agera bulvan & köpa ett extra på nån utställning inom snar framtid? :angel::D

Sv: Utställningskoppel?

Kakis: Japp, klart jag har.. första stället man kollar ju! Har tyvärr inte hittat nåt..

Primrose: De med stenarna va himla fina :love: Bpr utanför stan men ska flytta närmare nu i höst så då ska jag ta mig en runda runt den affären.. :bow: Ingen anmälan än, han är bara knappt 10 veckor :)

Sv: Utställningskoppel?

Mitt tips är att leta upp smala läderkoppel som ofta terrierfolk har!! Jättehärliga att hålla i och lagom tjocka. Inte för breda så de blir otympliga men inte för smala så de bränner i handen :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 120
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 363
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 512
Senast: Urigurien
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 291
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Tjockistråden 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII