Utställningsdebut!

Kissing Spine

Trådstartare
För lilltjejen :love:. Hon är alldeles precis 7 månader och visades upp för första gången, på en inofficiell. Skötte sig helt fantastiskt, pigg och alert och itne ett dugg rädd för domaren. Inte alls spänd utan tyckte att det var kul. Svansen stod som en plym ;).

94968_1192541347.jpg

Domarutlåtande: Hyperfeminim tik med vackra proportioner som bör växa på sig i storlek. Välskuret huvud, vackra ögon, något lätta öron (jobbar på det). Flott hals, stark rygg, lång välformad bröstkorg, sunda ben. Har något tunn benstomme, vacker päls, stabilt temprament. Visar sig väl, rör sig bra.

:love::love::bump: Stolt matte! Hon kom tvåa och fick Hp.

Sv: Utställningsdebut!

Tack allihopa!!

Jag kan säga att hon är väääldigt trött nu ;). Kom hem vid 3 och sedan dess har hon sovit som en liten gris haha. Jobbigt att vara liten!

Men du... var du i Uppsala och ställde??
Kände nämligen igen din tik, var själv och ställde min valpis där idag. Han blev Bästa hane och BIR + HP. Han är 5 månader om 3 dagar, första utställningen-gissa om jag är stoooolt!!:love:

( Nikkis-som kommer starta en egen tråd om det när jag väl är hemma igen:D )

Senast ändrad:

Oooh! Då måste jag ju nästan ha sett dig haha. Men vad är det flr ras du har nu igen? Vet egentligen men har helt glömt bort haha.

Och massor av grattis, så kul när det går bra! :bump:

Och efter lite research, du har alltså en schäfer? :angel: Då måste jag ju absolut ha sett dig! Var det du som hade Herr studsboll eller den andra? :D

Hehe ja, schäfer är helt korrekt. Nej, min var Inte den studsiga eller skälliga,utan den lugnaste(och vackarste) av dem alla;)

Men gah, då måste vi ha 'setts' utan att ha vetat om det:D. Visst var det den svarta som du tävlade mot och som vann över er? För jag stog (helt ärligt) och pratade m. pappsen och sambon om att den ljusa(din) var helt klart finast och borde vunnit! Älskade hennes färg och uttryck!:love:

Jag kommer inte ihåg :o. Men jag tror att det var det! För den som kom trea var sobel... Jomen så måste det ha varit :p.

Tack! Jag tyckte också att hon borde ha vunnit :angel:. Får se hur det blir sen när hon växt till sig lite mer.

Men hördu, släng in ett par bilder på honom (och dig ;)), vi måste ju helt enkelt ha setts! Åtminstone måste jag ha sett dig eftersom jag såg er klass.

Ja men det klart vi måste ha setts, jag satt där från kl.08.30-12.30 typ:D (och frös arslet av mig:devil: )

Jag lägger in bilder lite senare ikväll, är hemma hos mina föräldrar nu och ska strax åka hem, har inte kamera sladden med mig så jag kan tyvärr inte lägga in bilder här och nu. Men ikväll så;)

Liknande trådar

Övr. Hund Tidigt imorse vaknade vi. Efter lite frukost och extracheck att allting var med så åkte vi iväg till utställningen. Efter det var det...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Maggan var kolugn medans vi väntade utanför ringer, och efter cirka 1 timme inser min sambo att vi står vid fel ring!! Rusar till andra...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag är SÅ STOLT över min lilla älskling att jag skulle kunna käka upp honom:love: Ställde ut Nero i Uppsala igår, Inoff. givetvis då han...
2
Svar
23
· Visningar
1 871
Senast: linafina
·
Övr. Hund Blev både nöjd och väldigt missnöjd. Greyhounden imponerade stort både på mig och publiken idag i BIS-finalen för veteraner där han...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka