Utställningsbilder

falukorw

Trådstartare
Ännu en bildtråd bland alla dessa som redan finns men tror inte det finns någon sådan här...
Vill se bilder på er hundar från utställningar och/eller när de är uppställda, Hoppas någon har några fina bilder att visa upp :banana:
Berätta gärna hur det gick på just den utställningen kortet är taget också.
 
Senast ändrad:
Sv: Utställningsbilder

Kan börja visa en själv.

Leia, Lövudden -06
Leialvudden.jpg

Junkk 1 ck
Btkl reserv
Endast 9 1/2 månad :)
 
Sv: Utställningsbilder

Jag har ingen bild att bidra med, jag vill bara säga att jag tycker din hund är så fin! Själv är jag ute efter en S eller S/S men när jag ser din kan jag faktiskt tänka mig en P/S :d
 
Sv: Utställningsbilder

Such Bakara´s Oceane
SvVk Officiella Helsingborg 9/9 2006
Bästa Veteran och BIS-3 Veteran i stora ringen. :)

sofiero014.jpg


Skyings Ferarri on Dreaming Oceane
SKK Sofiero 10/9 2006
3 bästa hanvalp
Min Älskade lille kille som tyvärr omkom i en olyckshändelse endast 9 månader gammal. http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

sofiero027.jpg



Sobers Jambalaya
Min nya hund som kommer till mig i mars från Italien. :)

SobersJambalaya1yearold.jpg
 
Sv: Utställningsbilder

Här är en bild från både min och hundens utställningsdebut, kan säga att vi är mycket mer erfarna idag och mycket snyggare båda två :crazy: :rofl:


888575.jpg
 
Sv: Utställningsbilder

4893700.jpg

4893702.jpg


Junkk 1 ck
Btkl 3

Internationell utställning i Piteå.

5697702.jpg


Denna utställning fick hon strålande kritik men slutade på en slät 1:a pga reservation. Hon var i höglöp och mycket kinkig.
 
Senast ändrad:
Sv: Utställningsbilder

Loka (SV -05, SVCH), från just stora Stockholm när vi blev BIM bland 52 weimaraner. Bilden är väl sådär, men det är den jag hittade nu när jag bläddrade:D

LokaStockholm13.jpg
 
Sv: Utställningsbilder

Okej här är då min collietik Liz (Ottey's Liz Taylor) på hennes första utställning 1 maj i Smålandstenar förra året, jag ställde ut henne.
Det resulterade:
BIR
BIG 1
BIS 1
:banana: :bump: :banana:

7978996.jpg
 
Sv: Utställningsbilder

Här är min fd. Grand Danois tik Ida.
Här var vi på GD-special i Borås.
Hon fick sitt andra cert av en engelsk domare som ville köpa henne :eek: :eek: (som om man skulle sälja sitt barn??) Dessutom blev hon BIR!


ida.jpg
 
Sv: Utställningsbilder

Första gången Zookie verkligen visade allt i ringen var på Uppsala cockerklubbs KM-utställning 2007.
70225%20667.jpg


70225%20753.jpg


70225%20744.jpg


Hur det gick??

KM070225033.jpg


KM-Guld :p :love:

Detta från att gjort vad man begärde av henne i ringen men inte tyckt att det var roligt, till att denna gång verkligen älska att visa upp sig. Jag kanske ska omvärdera hennes pension från utställningar....;)
 
Sv: Utställningsbilder

Ha! Jag lägger väl in en högst osmickrande bild bland alla snygga här då...:o :cool:

hunden.jpg


Jag får skylla på mattes ointresse. Men faktum är att han tog sitt andra Cert här och blev andra bästa korthårshane(colliespecial). Nån gång ska jag väl släpa mig iväg och prova lyckan i öppen klass efter att han fyllt två. :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 550
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 675
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: igbest
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp