utställning imorrn....

P

plymen

shit vad nervös jag är:eek: Har ju inte ställt ut min gumma på ett år, inte efter operationerna, så nu ska vi se vad de har att säga om henne;)

Bakrörelserna är nog inte så rena så jag antar hon får dålig kritik på dem, men annars är hon i rätt fint skick!

Bäst att kolla alla lappar, papper skålar, koppel och godisar ännu en gång så allting är säkert nerpackat...:angel::p

Vad ska ni göra i helgen??

Sv: utställning imorrn....

Jag ska också ställa i morgon. Men inte SKK utan, SSPK. Här sitter jag med en hund som inte är klar, inte packat och inte gjort iordning några kläder :smirk: Och jag ska åka hemifrån kl 05...
Herrejösses, jag borde sätta fart :D

shit vad nervös jag är:eek: Har ju inte ställt ut min gumma på ett år, inte efter operationerna, så nu ska vi se vad de har att säga om henne;)

Bakrörelserna är nog inte så rena så jag antar hon får dålig kritik på dem, men annars är hon i rätt fint skick!

Bäst att kolla alla lappar, papper skålar, koppel och godisar ännu en gång så allting är säkert nerpackat...:angel::p

Vad ska ni göra i helgen??

Var ska du ställa ut någonstan? Sofiero? Funderar på att åka dit och titta på alla söta hundar. :)

Jag ska ställa på en liten inoff. dels min och sen mina föräldrars lilla ska ställas men som tur är så ställs min före deras (ska visa den lilla också) :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 812
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka