Utställning idag *bilder*

Aningsfull

Trådstartare
Ställde båda hundarna. Min egen dvärgpinscher samt pojkvännens greyhound. Gick helt klart skapligt. ;) Båda hundarna plockade hem BIR och HP. Mest cred till greyhounden som gick sin första utställning och som blir 7 år om en månad. Domaren tyckte att han såg otroligt fräsh ut för sin ålder.

Ni får ha lite överseende med att han är mager, tiken har löpt (slutade löpa i veckan) så han har ätit dåligt i över 2 veckor. Det på en hund som dessutom brukar vara svår att hålla hullet på i vanliga fall.
Men ni får väl spana in den stiliga Harrys Harry. ;) Min dvärgpinscher har ni ju sett förr, så det kan ni slippa nu. :D

IMG_0541.jpg

IMG_0540.jpg

Sv: Utställning idag *bilder*

huuur vååågar du skriva en tråd om Julie och en hund till och bara lägga ut bilder på andra hunden?!! :mad: vi vill se julie NU!!och därmed PASTA!!

nejdå, men lägg in bild på sötnosen, snäälla? :love:

Sv: Utställning idag *bilder*

grattis :banana: ja tycker inte greyhounden ser tunn ut, verkar vara normalhull i mina ögon (för en vinthund alltså). däremot de greyhoundarna man ser på LCn, greyhound racing eller utställningar tycker jag är bra mkt magrare.. jaja, kul o se nån med vinthund iaf :bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 921
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 103
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min svågers 16 månader gamla ESS, allmänt kallad "Slyngeln", har fram till nu varit en ganska normal valp och unghund för sin ras. D.v.s...
Svar
7
· Visningar
1 736
Senast: Viveka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama