"Utställning" för blandraser?

Hagstadius

Trådstartare
För ett år sedan anordnade någon en utställning för alla sorters hunder, alltså allt från små till stora, renraser till blandraser. Min hund var då bara valp och ½år gammal så vi kunde inte vara med men vet någon om det är "ofta" det finns sådana tävlingar. Hade tyckt det var kul att få sin 3-vägs korsning bedömd haha :) Hon ser ju lite rolig ut trots allt!

Någon som vet om någon sådan tävling anordnas i typ Lund, Eslöv, Landskrona, Helsingborg, eller däromkring snart eller längre fram? :)

Har ni någonsin deltagit i en sådan här tävling?

Sv: "Utställning" för blandraser?

Är det inte en förening som heter Blandis som anordnat lite sådant? På deras sida borde det gå att hitta mer.

Sv: "Utställning" för blandraser?

Okej :) Tack, men hittar ingen "hemsida" och vet inte om jag isf kommit rätt när jag sökte på blandis.se, .com, osv. Men vet ni vilken hemsida det är? x)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 040
Senast: MML
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 148
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 508
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka